افراطی

اسلام رحمانی چیست؟


مشاهده و دانلود تصویر در اندازه بزرگ از اینجا
امام خامنه ای (مد ظله لعالی): ((گاهی یک شعار هایی مطرح می شود شعار های به ظاهر اسلامی که باطنا اسلامی نیست. تعریف اسلام رحمانی چیست؟
خب کلمه قشنگی است ، هم اسلامش قشنگ است هم رحمانی اش قشنگ است اما یعنی چه؟
خدای متعال هم رحمان و رحیم است و هم اشدالمعاقبین است. هم دارای بهشت است و هم دارای جهنم. اسلام رحمانی که گفته می شود قضاوتش درباره ی مومن درمورد غیر مومن درمورد کافر در مورد دشمن در مورد کافر غیر دشمن چیست؟ همینطور پرتاب کردن یک کلمه بدون عمق یابی ، این کاری است غلط و احیانا گمراه کننده؟

بقیه در ادامه مطلب...
بعضی ها که انسان مشاهده می کند در حرف ها و نوشته جات و اظهارات که تعبیر اسلام رحمانی را به می برند ، انسان احساسا می کند این اسلام رحمانی کلید واژه ای است برای معارف نشئت گرفته از لیبرالیسم ، تفکر لیبرالیستی از تفکر اروپای قرن هجدهم و نوزدهم یعنی زیر بنای فکری اومانیستی (انسان محوری) که نفی معنویت و خداست سرچشمه می گیرد. اگر اسلام رحمانی اشاره به این است این نه اسلام است و نه رحمانی است.

اگر منظور از اسلم رحمانی این است که ما به همه موجودات عالم با چشم رحمت نگاه کنیم با چشم مودت نگاه کنیم این هم درست نیست ، این هم خلاف قرآن است. با این ها(دشمنان) می خواهید مبارزه نکنید ،  اتخشونهم  ،  این خطاب ملامت آمیز و گلایه آمیز  ،  از این ها می ترسید ،  والله احق ان تخشوه ان کنتم مومنین  ،  اگر راست می گویید اگر مومنید از خدا باید بترسید. اگر اسلام رحمانی معنایش این است که ما با دشمنانی که علیه اسلام ، علیه پیشرفت ایران در حال تلاش اند و از هیچ کوششی فرو گذار نمی کنند با این ها بایستی با چهره محبت آمیز با دلی صاف و پاک برخورد کنیم نه این اسلام نیست.))

رئیس جمهور روحانی: ((بگذاریم اسلام با چهره رحمانی اش ، ایران با چهره عقلانی اش ، انقلاب با چهره انسانی اش و نظام با چهره عاطفیش همچنان حماسه بیآفرینند. ما باید اسلام رحمانی ، اسلام معتدل ، اسلام اعتدالی را به جهان معرفی کنیم.))



نامه امام برای عزل منتظری:
((از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرال ها و از کانال انها به منافقین می سپارید صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده اید.))

دکتر حسن عباسی: ((جرم منتظری لیبرال بودنش بود، جرم بازرگان(همانکه روحانی در روز دانشجو 94 به او سلام ویژه تقدیم کرد)لیبرال بودنش بود. لیبرال ها برای نظام خطرشان از صهیونیست ها بیشتر است.))

عزیزان رهایی از فتنه های آخرالزمانی بدون بصیرت ممکن نیست. مرز بین سربازی و سرباری امام زمان(عج) بصیرت است. اسلامی که از عاشورا درس مذاکره بگیرد همان اسلام تحریفی و لیبرالی است، همان اسلام آمریکایی است. عاشورا سراسر حماسه و رشادت است نه سازش و تسلیم و تنش زدایی.
عاشورا یعنی ای مسلمان حتی در برابر تحریم آب هم حق سازش نداری.
عاشورا یعنی ای مسلمان اگر کودک شش ماه ات د رهنگام تحریم آب به تلظی افتاد حق دست دادن با دشمن را نداری.
امام حسین(ع) همه چیزش را داد ، حاضر شد اهل بیتش به اسارت بروند ، حاضر شد سه ساله اش در خرابه جان بدهد ، ولی با دشمن سازش نکند.
جگرگوشه اش اربا اربا شد ، ولی حسین بیعت با دشمن را نپذیرفت.
از این ها چطور می شود درس مذاکره گرفت. عباس را برایش امان نامه آوردند ولی دست به سوی دشمن دراز نکرد بلکه دستانش را هم داد ، اما برخی به سوی امان نامه دشمن دویدند و به آن مفتخرند. اینان حتی امام حسین(ع) را هم تحریف کردند و ماجرای کذب دست دادن با عمر سعد را پیش کشیدند،

حضرت آبت الله فاطمی نیا : ((اگر نو پیغمبر و نور چشم پیغمبر و ریحانه پیغمبر ، سیداشهداء با چنین آدمی(عمر سعد) دست می داد آیا دیگر از اسلام اثری می ماند؟))



سند تصویری اظهارات بالا را از لینک زیر دانلود کنید.


دانلود کلیپ اسلام رحمانی
    wmv     7.62Mb


سه شنبه ۱۹ بهمن ۹۵ , ۱۹:۰۱ ما یار انقلابیم
سلام.سایت عالی دارید.اینکه تمام سخنان و تحلیل های افراد مختلف رو یه جا آوردید خیلی خوبه وباعث میشه انسان آگاه بشه از تمام اتفاقات و بعد خودش قضاوت کنه!
کاش به ما اجازه میدادند توی مدرسه این مطالب رو برای بچه ها بخونیم و روشنگری کنیم اما افسوس که حتی مدیران دبیرستان ها اجازه ی حرف زدن به ما دانش آموزا رو نمیدن.حداقل تو این مساعل!!!
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بسم الله الرحمن الرحیم
سعی دشمنان این است که جوان ما را لاابالی بار بیاورند، نسبت به انقلاب بی‌تفاوت بار بیاورند، روحیه‌ی حماسه و انقلابی‌گری را در او بکُشند و از بین ببرند، جلوی این باید ایستاد. برخی از گویندگان (مسئولین)و نویسندگان این‌ همه جوان‌های حزب‌اللهی و انقلابی را نکوبند به اسم افراطی
امام خامنه ای (مد ظله العالی) 18 شهریور 94

دشمنان انقلاب از روز اوّل آمدند تعبیر ادبیّات تندرو و میانه‌ رو را مطرح کردند ، فلانی تندرو است ، فلان جریان تندرو است ، فلان جریان میانه‌رو است. آن روز، از همه تندروتر هم از نظر آنها امام بزرگوار بود ، امروز هم از همه تندروتر، به نظر آنها این بنده‌ی حقیر هستم.
تند رفتن در صراط مستقیم چیز بدی نیست. آن هایی که می گویند تندرو، منظورشان کسانی است که در راه انقلاب مصمّم‌تر و پایدارترند ، حزب‌اللّهی‌ها را می گویند تندرو ، میانه‌رو هم کسی است که در مقابل آنها تسلیم باشد. در ادبیّات سیاسی آمریکا و انگلیس و امثال اینها، معنای تندرو و میانه‌رو این است: تندرو کسی است که پایبند انقلاب است، میانه‌رو کسی است که در مقابل خواسته‌های آنها تسلیم است. ادبیّاتی که دشمن به کار می برد، ما تکرار نکنیم .
امام خامنه ای 5 اسفند 1394

هر جایی که مردمان عافیت طلب و راحت طلب در وسط میدان مبارزه جایی برای خود باز نمی کنند و خطر پذیری نمی کنند انسانهای مومن و مبارز را به تندی و افراطی گری متهم میکنند .
امام خامنه ای 14 خرداد 1392
Designed By Erfan Powered by Bayan