افراطی

افراطی یا حزب اللهی



مشاهده و دریافت تصویر با کیفیت بالا از اینجا

برای نظر دادن به هر مطلب روی عنوان آن مطلب کلیک کنید

این یک پست ثابت است از بقیه مطالب بازدید کنید


بسم الله الرحمن الرحیم
امروزه در بین مردم عمل دقیق به مسائل اسلامی نوعی ضد ارزش محسوب
شده و افراد حزب اللهی را افراطی و بعضا خشکه مقدس می خوانند در صورتی که این خطاب ها تنها برای توجیه کم کاری خود و صدور جوازی برای نادیده گرفتن احکام اسلام ناب است.
 مقام معظم رهبری می فرمایند:"
هر جائی که مردمان عافیت‌طلب و راحت‌طلب، در وسط میدان مبارزه، جائی برای خود باز نمیکنند و خطرپذیری نمیکنند، انسانهای مؤمن و مبارز را به تندی و افراطی‌گری متهم میکنند"

بقیه در ادامه مطلب...
اما یکی از مسائل مهم امروز دنیای اسلام مسئله افراطی گری دینی است که نیازمند توجه و دقت فراوان است،چرا که باید توجه داشت افراط واقعی چه کسی است.
درواقع نباید جریان های افراطی و کثیفی همچون داعش را که ساخته و پرداخته صهیونیسم جهانی هستند با برادران اهل سنت تلفیق کرد و همچنین جریان های افراطی شیعه  موسوم به فرقه شیرازی ها به رهبر صادق شیرازی را که دارای شبکه های متعدد ماهواره ای هستند و به طور مستقیم از منبع استکبار جهانی تغذیه میشوند را با شیعه ناب اشتباه گرفت.

لکن برخی از مسئولین بی بصیرت داخلی از این لفظ برای تخریب و تضغبف منتقدین خود استفاده می کنند و افراد انقلابی و حزب اللهی را مورد هجمه قرار می دهد و بدین سبب سرپوشی برای چراغ سبز های خود به دشمنان آشکار اسلام و انقلاب می سازند.ایشان با بی اهمیت جلوه دادن و کم رنگ کردن اندیشه های مذهبی و جریان های برخاسته از اقشار مذهبی مردم به نوعی در جابجایی ارزش ها و ضد ارزش ها سهیم هستند و برخی افراد وابسته به ایشان هم پیرو همین خط فکری هرگونه اعتراضی را به بهانه افراط ، بی اهمیت و نادرست جلوه داده و درصدد سرکوب آن تلاش میکنند تا جایی که اهمیت کنسرت ها نزد ایشان از تفکر مذهبی و انقلابی بالاتر می رود و احساسات مذهبی عده ای از مردم را ضد ارزش و برگزاری کنسرت های کذایی را به عنوان ارزش معرفی میکنند.لازم به ذکر است مقصود ایشان از معرفی مفهوم اعتدال جبهه گیری صریح در برابر مذهبیون و اشاعه تفکر آزادی طلبی و لیبرالیسم هستند و این مطلبی کاملا واضح و مشهود است.

علی رغم تذکرات متعدد مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در رابطه با مورد خطاب قار داردن مذهبیون با لفظ افراطی"این قدر جوانان حزب اللهی و انقلابی را به اسم افراطی نکوبند" (94/6/18)  چند روزی سپری نشده است که از فلان مسئول دولت یازدهم می شنویم که منتقدین برجام را افراطی می خوانند:"برجام به معنای شکستن همه این زنجیرها است .نمی گذارم عده ای افراطی به امید این ملت ضربه بزنند" (94/6/21) و این نشان دهنده عدم ولایت پذیری ایشان و به نوعی تقابل با رهبر معظم و ایستادن در مقابل ایشان است که متاسفانه با کف زدن کوفی مسلکان حاضر در جلسه همراه می شود البته پیش از این نیز صحبت ها و اعمال متضاد این مسئول با اسلام ناب و فرمایشات مقام معظم رهبری شنیده و دیده شده بود و مشهود ترین انها ان ها بی توجهی به خطوط قرمز تعیین شده از طرف حضرت آقا بود.



سلام، وبلاگ خیلی خوبی دارید
انشاءالله پایدار باشید
اگه موافق باشید تبادل لینک کنیم؟
(در سایت ما پیام بذارید)

« انتـظار ظهـور »
EntezarZohur.vcp.ir
سلام
من از قالب جمکران که از آوازک ترجمه کردید استفاده می کنم
قبلا هم مزاحم شدم
قسمت نظرات یکم ایراد داره
لطف بفرمایید اصلاحش کنید
یا علی

سلام
به خدا وقت کافی ندارم انشاءالله به زودی درست میشه.

سلام
خداقوت پاسخ منطقی و بجایی است.
وفقک الله
سلام
احسنت.
خدا حفظتون کنه.
اجرکم عندالله.
رهسپاریم با ولایت تا شهادت...
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بسم الله الرحمن الرحیم
سعی دشمنان این است که جوان ما را لاابالی بار بیاورند، نسبت به انقلاب بی‌تفاوت بار بیاورند، روحیه‌ی حماسه و انقلابی‌گری را در او بکُشند و از بین ببرند، جلوی این باید ایستاد. برخی از گویندگان (مسئولین)و نویسندگان این‌ همه جوان‌های حزب‌اللهی و انقلابی را نکوبند به اسم افراطی
امام خامنه ای (مد ظله العالی) 18 شهریور 94

دشمنان انقلاب از روز اوّل آمدند تعبیر ادبیّات تندرو و میانه‌ رو را مطرح کردند ، فلانی تندرو است ، فلان جریان تندرو است ، فلان جریان میانه‌رو است. آن روز، از همه تندروتر هم از نظر آنها امام بزرگوار بود ، امروز هم از همه تندروتر، به نظر آنها این بنده‌ی حقیر هستم.
تند رفتن در صراط مستقیم چیز بدی نیست. آن هایی که می گویند تندرو، منظورشان کسانی است که در راه انقلاب مصمّم‌تر و پایدارترند ، حزب‌اللّهی‌ها را می گویند تندرو ، میانه‌رو هم کسی است که در مقابل آنها تسلیم باشد. در ادبیّات سیاسی آمریکا و انگلیس و امثال اینها، معنای تندرو و میانه‌رو این است: تندرو کسی است که پایبند انقلاب است، میانه‌رو کسی است که در مقابل خواسته‌های آنها تسلیم است. ادبیّاتی که دشمن به کار می برد، ما تکرار نکنیم .
امام خامنه ای 5 اسفند 1394

هر جایی که مردمان عافیت طلب و راحت طلب در وسط میدان مبارزه جایی برای خود باز نمی کنند و خطر پذیری نمی کنند انسانهای مومن و مبارز را به تندی و افراطی گری متهم میکنند .
امام خامنه ای 14 خرداد 1392
Designed By Erfan Powered by Bayan