افراطی

با وجود برجام آیا بازهم ظهور نزدیک است؟



امیرمومنان (ع) : اِنَّ القائِمَ مِنَّا اِذا قامَ لَمْ تَکُنْ لاَحَدٍ فِی عُنُقِهِ بَیعَه فَلِذلکَ تُخفی وِلادَتُهُ وَیغیبُ شَخْصُهُ

همانا قائم از ما اهل بیت، هنگامی که قیام میکند، بیعت احدی بر گردن او نیست و به همین علّت است که ولادتش، مخفی نگه داشته میشود و شخص او غایب است.

(کمال الدین، ج 1، ص 303 - امین الاسلام طبرسی، اعلام الوری، ص 426)

بقیه در ادامه مطلب...


امام حسن مجتبی (ع) :

"اَما عَلِمْتُمْ اَنَّهُ ما مِنّا اَحَدٌ اِلاّ یقَعُ فی عُنُقِهِ بَیعَةٌ لِطاغِیةِ زَمانِهِ اِلاّ الْقائِمُ الَّذی یصَلّی رُوحُ اللّه‏ِ عیسَی بْنُ مَرْیمَ علیه‏السلام خَلْفَهُ فَاِنَّ اللّه‏َ عَزَّوَجَلَّ یخفی وِلادَتَهُ وَ یغیبُ شَخْصَهُ لِئَلاّ یکونَ لاَِحدٍ فی عُنُقِهِ بَیعَةٌ اِذا خَرَجَ

آیا ندانستید که هیچ یک از ما ائمه نیست مگر اینکه بیعت با ستمگری بر گردن او قرار می‏گیرد مگر قائم که عیسی بن مریم پشت سرش نماز می‏گذارد. پس به درستی که خداوند تبارک و تعالی ولادتش را مخفی و شخصش را پنهان می‏سازد تا هنگامی که قیام می‏کند بیعت هیچ کس برگردنش نباشد.

(کمال الدین و تمام النعمه، ج ۱، ص ۳۱۵ - الاحتجاج، ج ۲، ص ۲۸۹٫ - اعلام الوری، ص 401)


امام زمان (عج):

انه لم یکن احد من آبائی علیهم السلام الا وقد وقعت فی عنقه بیعة لطاغیة زمانه وانی اخرج حین اخرج ولا بیعة لاحد من الطواغیت فی عنقی

بدانید که هرکدام از پدران من، بیعت یکی از طاغوتهای زمان خویش را برگردن داشتند؛ ولی من وقتی قیام میکنم، بیعت هیچ یک از گردن کشان و طاغوتهای زمان را بر گردن ندارم.

(کتاب الغیبه، ص ۲۹۰ - کمال الدین و تمام النعمه، ج ۲، ص ۴۸۳، ح ۴٫)


در این احادیث که به لحاظ سندی قوی هستند یکی از علت های غیبت و یا همان موانع ظهور این است که در وقت ظهور بیعت احدی بر گردن حضرت نباشد.

ما در جمهوری اسلامی ایران بر این عقده هستیم که پرچم دار اهل بیت و دنباله رو آنان هستیم و از شعار های انقلاب ،تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما بوده است. اکنون  بسیاری از نشانه های ظهور حضرت تحقق پیدا کرده اند خصوصا در رابطه با دمشق و یمن.

بوی ظهور به مشام می رسد. البته می دانیم که وقت تعیین کنندگان دروغگویانند اما نزدیک دانستن ظهور تعیین وقت برای آن نیست.


حال اگر در این شراط  حساس منطقه عده ای به نام حکومت اما زمان (عج) با طاغوت بر سر مسائلی توافق کنند ، با ایشان پیمان ببندند و پیمان نامه امضا کنند ، خبر آن در جهان بپیچد و جزو اخبار مهم رسانه ها چه قبل از توافق و چه در حال مذاکره با دشمن و چه پس از آن قرار بگیرد. آیا با توجه به این احادیث باز هم میتوانیم منتظر ظهور باشیم؟

آیا می شود حضرت  در زمانی ظهور کنند که شیعیانشان که ادعای پرچم داری ایشان را دارند با دشمن ایشان پیمان نامه امضا کرده اند؟


لکن ما که هزارو سیصد سال است منتظریم و حتی لحظه ها برایمان سخت می گذرند و بی صبرانه برای ظهور ثانیه شماری می کنیم اگر با این توافق به اندازه ی ثانیه ای در ظهور تاخیر ایجاد شده باشد از عاملان آن نخواهیم گذشت .

براستی چگونه این حق الناس را که از یک ملت منتظر بر گردن آنهاست پاسخ خواهند گفت؟


کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بسم الله الرحمن الرحیم
سعی دشمنان این است که جوان ما را لاابالی بار بیاورند، نسبت به انقلاب بی‌تفاوت بار بیاورند، روحیه‌ی حماسه و انقلابی‌گری را در او بکُشند و از بین ببرند، جلوی این باید ایستاد. برخی از گویندگان (مسئولین)و نویسندگان این‌ همه جوان‌های حزب‌اللهی و انقلابی را نکوبند به اسم افراطی
امام خامنه ای (مد ظله العالی) 18 شهریور 94

دشمنان انقلاب از روز اوّل آمدند تعبیر ادبیّات تندرو و میانه‌ رو را مطرح کردند ، فلانی تندرو است ، فلان جریان تندرو است ، فلان جریان میانه‌رو است. آن روز، از همه تندروتر هم از نظر آنها امام بزرگوار بود ، امروز هم از همه تندروتر، به نظر آنها این بنده‌ی حقیر هستم.
تند رفتن در صراط مستقیم چیز بدی نیست. آن هایی که می گویند تندرو، منظورشان کسانی است که در راه انقلاب مصمّم‌تر و پایدارترند ، حزب‌اللّهی‌ها را می گویند تندرو ، میانه‌رو هم کسی است که در مقابل آنها تسلیم باشد. در ادبیّات سیاسی آمریکا و انگلیس و امثال اینها، معنای تندرو و میانه‌رو این است: تندرو کسی است که پایبند انقلاب است، میانه‌رو کسی است که در مقابل خواسته‌های آنها تسلیم است. ادبیّاتی که دشمن به کار می برد، ما تکرار نکنیم .
امام خامنه ای 5 اسفند 1394

هر جایی که مردمان عافیت طلب و راحت طلب در وسط میدان مبارزه جایی برای خود باز نمی کنند و خطر پذیری نمی کنند انسانهای مومن و مبارز را به تندی و افراطی گری متهم میکنند .
امام خامنه ای 14 خرداد 1392
Designed By Erfan Powered by Bayan