افراطی

مذمت چهارشنبه سوری از نظر بزرگان

نظر رهبر درباره چهارشنبه سوری

امام خامنه ای (مد ظله العالی):

چهارشنبه سوری هیچ مبنای شرعی ندارد و مناسب است از آن اجتناب شود.

بقیه نظرات در ادامه مطلب...



نظر آیت الله جوادی آملی درباره چهارشنبه سوری

آیت‌الله جوادی‌ آملی :

آتش افروختن و جستن از آن و ترقه زدن و منفجر کردن مواد منفجره در چهارشنبه آخر سال، نه برهان عقلی دارد و نه دلیل نقلی و نه منفعت ملی و جز خرافه و در مواردی زیانباری غیرقابل جبران چیز دیگری نیست. این کار سنت سیئه و ظلم به فرهنگ مردم بزرگ ایران است و نه تنها مبنای عقلی و نقلی ندارد بلکه برخلاف نظم و امنیت و آسایش افراد و همنوعان است و آزادی آنان را سلب می‌کند.زیبنده کشور اسلامی این است که از این سنت زشت دست بردارد.



نظر آیتا الله نوری همدانی درباره چهارشنبه سوری

 آیت الله نوری همدانی :

چهارشنبه سوری جزء خرافات است و کارهایی که انجام می دهند و موجب آزار و اذیت مردم می شود حرام می باشد و باید جدا از آن اجتناب شود.



نظر آیت الله مکام درباره چهارشنبه سوری

آیت الله مکارم شیرازی :

 چهارشنبه سوری یک سنت خرافی است ، نباید سنت خرافی را احیا کنیم و کارهای که در چهارشنبه سوری انجام می شود به جهات مختلف حرمت دارداز جمله: خطرهای که در پیش دارد، دفاع از خرافات واسرافی که می شود. 


مطالب وبلاک خیلی عالی است ولی نیاز به بروز رسانی دارد 
اگر امکان دارد بنده هم میتوانم در این باره مطالب ارائه دهم و کمکی برای شما بکنم .
موفق باشید 
تشکر از توجه شما
صمیمانه از پیشنهاد شما استقبال می کنیم
در آغاز همکاری . مطلب یا مطالب تولیدی خودتون رو آپلود کرده و ادرس لینک رو در نظرات اعلام کنید تا به نام خودتان منتشر شود.
سلام علیکم 
مطالب وبلاگ عالی و مفید 
موفق باشید 
یاعلی علیه السلام
وبلاگ خوبی دارید
موفق و موید باشید
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بسم الله الرحمن الرحیم
سعی دشمنان این است که جوان ما را لاابالی بار بیاورند، نسبت به انقلاب بی‌تفاوت بار بیاورند، روحیه‌ی حماسه و انقلابی‌گری را در او بکُشند و از بین ببرند، جلوی این باید ایستاد. برخی از گویندگان (مسئولین)و نویسندگان این‌ همه جوان‌های حزب‌اللهی و انقلابی را نکوبند به اسم افراطی
امام خامنه ای (مد ظله العالی) 18 شهریور 94

دشمنان انقلاب از روز اوّل آمدند تعبیر ادبیّات تندرو و میانه‌ رو را مطرح کردند ، فلانی تندرو است ، فلان جریان تندرو است ، فلان جریان میانه‌رو است. آن روز، از همه تندروتر هم از نظر آنها امام بزرگوار بود ، امروز هم از همه تندروتر، به نظر آنها این بنده‌ی حقیر هستم.
تند رفتن در صراط مستقیم چیز بدی نیست. آن هایی که می گویند تندرو، منظورشان کسانی است که در راه انقلاب مصمّم‌تر و پایدارترند ، حزب‌اللّهی‌ها را می گویند تندرو ، میانه‌رو هم کسی است که در مقابل آنها تسلیم باشد. در ادبیّات سیاسی آمریکا و انگلیس و امثال اینها، معنای تندرو و میانه‌رو این است: تندرو کسی است که پایبند انقلاب است، میانه‌رو کسی است که در مقابل خواسته‌های آنها تسلیم است. ادبیّاتی که دشمن به کار می برد، ما تکرار نکنیم .
امام خامنه ای 5 اسفند 1394

هر جایی که مردمان عافیت طلب و راحت طلب در وسط میدان مبارزه جایی برای خود باز نمی کنند و خطر پذیری نمی کنند انسانهای مومن و مبارز را به تندی و افراطی گری متهم میکنند .
امام خامنه ای 14 خرداد 1392
Designed By Erfan Powered by Bayan