افراطی

برهنگی در صدا و سیما





این تصاویر از صدا وسیمای خودمان پخش شده است،در نگاه اول شاید مسئله مهمی نباشد ولی وقتی با کمی دقت و تعقل به نتایج تاسف باری می رسیم.
بقیه در ادامه مطلب...

در آغاز این گهی بازرگانی دو کودک با بیانی شیرین و جذاب  و با حالتی از  حسرت  خطاب به فرد سومی می گویند:"برازندتونه......انگار واسه شما دوختن" ، پس در آغاز ذهن را سمت یک لباس سوق می دهند.(لباسی که اصلا وجود ندارد و نکته همینجاست).
در ادامه دو کودک فروشنده را می بینیم،به حالت ایستادن و حالت چهره دختر نگاه کنید،دخترک در کنار پسر زرد موی ایستاده و سکوت کرده است و متکلم پسر زرد موی است.
فارغ از عکس کودک غربی پشت سرشان به حالت دستان دختر روی میز نگاه کنید دختر کاملا تسلیم است.



اما در آخر آگهی کودکی زرد مو و برهنه در جلوی یک آینه ایستاده است.در دو طرف آینه همان دو کودک اول آگهی حضور دارند و نگاه های پر از حسرت به کودک زرد موی برهنه و بی قراری دختر را از سر خم شده و حالت بازی با پاها می توان دریافت به زاویه دید دختر توجه کنید.
کودک زرد  موی پشت به آینه ایستاده است واقعا چرا؟ کدام یک از ما پشت به آینه می ایستیم و با برگداندن سر خودمان را در آینه می نگریم.این دارای دو معناست : بی احترامی توهین و تحقیر کودکان با موی تیره و برای جذابیت و تاثیر گذاری بیشتر ظاهری



و بلا فاصله تصویر یک  کودک برهنه دیگر که باز پشت به آینه کرده و برای دیدن خود سر بر میگرداند نشان داده می شود.
چرا کودکان با موی تیره در آغاز به تملق پسر زرد موی پرداخته و به دیده حسرت به او می نگرند در حالی که آنها با لباس و پسر برهنه است.

مگر نه اینکه غربی ها زرد موی و بور هستند و شعار آزادی سر می دهند.
آیا این پیام ها بر ناخودآگاه فرزندان ما بی تاثیر است؟
چرا باید تملق پسرک زرد موی بشود؟چرا دخترک در کنار پسرک زرد موی فروشنده حرفی برا ی گفتن ندارد؟
به تصویر زیر بنگرید:
کودک حتی کفش هم ندارد تا حالت برهنگی کاملا به نظر برسد به نگاه معنادار کودک پشت سر به او دقت کنید.



این اگهی تبلیغ سبک زندگی غربی است نه تبلیغ پوشک
این است آرمان رسانه ملی؟
آیا کودکان ما از این رفتار ها الگو برداری نمی کنند؟
آیا این به معنای قبح شکنی و عادی سازی برهنگی نیست؟

برای اعلام مراتب اعتراض خود به صدا و سیما با شماره های 162(تهران) و 2781-021 (شهرستان ها) تماس یا با مراجعه به صفحه http://162.irib.ir/web/guest انتقاد خود را ثبت نمایید.
سلام علیکم خدا قوت
بسیار عالی بود و خیلی با ظرافت به موضوع پرداخته شده بود که جای تحسین و تشکر دارد

اینکه کسی بگوید در این سن برهنگی برای کودکان معنا ندارد مشخص است که از روانشناسی خصوصا روانشناسی کودک چیزی نمیداند
در همین زمان بخاطر همین صحنه هایی که برخی بی اهمیت میدانند و به همین دلیل فرزندان خود را نسبت به عدم دیدن آنها مراقبت نمیکنند شاهد بلوغ زودرس و مشکلات حاد در کودکان هستیم
متاسفانه برخی در برابر این مطالب فورا گارد میگیرند و این را به حساب فکر باز و روشنفکری و یا ذهن پاک خود میگذارند غافل از اینکه چنین نگاه ساده انگارانه ای نه از روی روشنفکری و پاکی ذهن بلکه از نا آگاهی و ساده اندیشی است چرا که کودک نه حتی از زمانی که زبان باز میکند بلکه از بدو تولد تمام پیامهای صوتی و تصویری محیط را ضبط و ثبت میکند اما چون امکان واکنش بصورت بزرگسالی را ندارد برخی تصور می کنند که کودک چیزی را متوجه نمی‌شود!
واکنش کودک در برابر این کنشها در آینده خود را کاملا نشان میدهد و یکی از واکنشهای غیرارادی در برابر کنشهای جنسی نظیر دیدن همین به طاهر تبلیغ پوشک بلوغ زودرس میباشد که صدمات جبران ناپذیری را به کودک وارد میکند.

لطفا منطقی باشیم و فورا در برابر هر چیزی که نسبت به آن بی اطلاع هستیم با ژست روشنفکری گارد نگیریم.
با تشکر
متشکرم دوست عزیز
اینا فقط بچه ان. یه بچه ی کوچولو با پوشک، آیا برهنگی محسوب میشه؟ بچه ها تو این سن رو اگه همینجوری بیاری بیرون هم، همه فقط میگن سرما میخوره، وگرنه از نظر فرهنگی تو این سن نه زشته، نه برهنگی محسوب میشه. یه طوری حرف میزنین انگار اینا 20 ساله ان!
بله بچه اند اما سیر موجود در پیام و پوشش و ادبیات رسمی کودکان پیش و پس از برهنگی کاملا حس رسمیت و بزرگسالی و در پی آن شکستن قبح برهنگی را به همراه دارد.
این عده ای که پیام گذاشتن مگه شما بیکارین که به این چیزا می پردازین و یا گفتن توهم دشمن شناسی دارین باید خدمتتون عرض کنم هرچند جواب ابلهان خاموشیست ولی....شما ها یه عده آدم کر و کورین که خودتتونو زدین به  نفهمی و بیخیالی وگرنه هر عقل سلیمی میتونه اینو درک کنه که دشمن کیه و هدفش چیه؟

الانم این مطلب واقعا درسته که صدا وسیما زده تو جاده خاکی وعوامل غرب گرا توی صدا وسیما مسئولیت کرفتن ومتاسفانه دشمن برای ریز ترین و کوچکترین مسائل داخلی ما مدت ها نقشه میکشه و برنامه ریزی میکنه!!!بعد ماهم مث سیب زمینی میگیم بیخیال بابا این حرفا چیه؟دشمن کجا بود؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ** ***** ک همچین چیزایی شده دغدغه تون...
دغدغه ما عادی شدن بی حیایی است.
بی حیایی دوست عزیز....

امام صادق ع :اگر حیا نبود ،از فحشا خوددارى نمى ورزیدند هیچ میهمانى پذیرایى نمى شد ، به وعده ها وفا نمى شد ، کسى حاجت دیگرى را برآورده نمى ساخت ، کسى دنبال زیبایى ها [و خوبى ها] نمى رفت ، و از بدى [و زشتى] در هیچ کارى از کارها خوددارى نمى شد . حتّى بسیارى از کارهاى واجب نیز به خاطر حیا انجام مى پذیرند ؛ چرا که بعضى از مردم ، اگر حیا وجود نداشت ، حقوق پدر و مادر خود را رعایت نمىکردند ، صِله رحِم به جا نمى آورند ، امانتدارى نمى کردند و  . پس ، آیا نمى بینى که چگونه همه خصلت هایى که صلاح انسان و سامان یافتن امور او به آنها بستگى دارد ؛ در او جمع شده است ؟


القِرى : الضیافة (مجمع البحرین : ج 3 ص 1474 «قرى») .
به نظرم جناب عالی مریض تشریف دارید 
چرا ؟ 
برای اینکه ، چونکه ، بعلت اینکه ، زیرا ، تا مریض نباشی این چرت و پرتهای صد تا یک من غاز را تحویل خلق الله نمی دادید به نظرم شما به شدت خود کم بینی دارید و کمی نیازمند توجه که امید وارم کسی پیدا شود و کمی به شما توجه کرده تا شما از این همه احساس حقارت خارج شوید 
شما جزء آن دسته از آدمهای مریضید که توهم دشمن شناسی دارید چیزی که  سالهای سال است  این مردم از آن رنج می برند شما مقصر نیستید شما تحت تاثیر آدمهای چون رافعی پور و عباسی دیگر ان هستید خدا به شما شفا دهد انشالله 
رافعی پور دیگه کیه دکتر؟
دکتر گویا شما نیاز به توجه دارید که با نام پزشک یه همچین نظری ثبت کردید.
بابت دعای شما هم تشکر


سلام

بهتر نیست بجای گله  کاری کنیم
به نام  خدا
خب آقا محمد چرا باید پسربچه برهنه کودکی سفید پوست با موهای طلایی باشد؟گفتید برای جذاب تر کردن؟راه دیگری وجود ندارد؟برهنگی یا موی طلایی جذابیت است؟مگر فقط از راه های گناه آلود میتوان جلب مشتری کرد؟
چرا اصلا باید این تبلیغ طوری تنظیم شده باشد که دختر ها با سر کج  و احساس حقیر بودن و برتری پسر به آن ها به پسر  نگاه کنند.
نگویید جذابیت تبلیغ.....
التماس تفکر
بحق عقیلة العرب سلام الله علیها
اللهم عجل لولیک الفرج
واللهم الحفظ سیدنا وقائدنا امام خامنه‌ای معظم له

سلام

ضمن احترام به نظرات دوستان و ضمن تشکر از نویسنده  ضمن آگاه بودن از فن زبان بدن و تجزیه و تحلیل حرکات کودکان تیزر مورد بحث لازم می دانم این مطلب را بگویم استفاده از کودک با موهای بلوند در تیزر صرفاً جهت جذاب تر شدن تیزر می باشد نه چیز دیگری.

در مورد زاویه نگاه دختر بچه ها نیز طبیعی است وقتی پیام قابل انتقال در مورد محصول پوشک می باشد به آن نگاه کنند.

از دوستان خواهش میکنم دغدغه های خود را به مسائل مهمتری معطوف کنند.

 

 

 

کاملا باهاتون موافقم چرا صدا و سیما باید بی تدبیر باشه آخه
به نظر من همه باید برن تو سایت شبکه های صداوسیما کامنت بزارند یا پیامک بدن به صداوسیما تا این تبلیغ دیگه پخش نشه
برا همین کار هم یه بنر درست کنید و اطلاع رسانی کنید تو افسران
سلام کاملا موافقم باید کاری کنیم تا صداوسیما دیگر این تبلیغ رو پخش نکنه
یاعلی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
برو **** ***** ** *****
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بسم الله الرحمن الرحیم
سعی دشمنان این است که جوان ما را لاابالی بار بیاورند، نسبت به انقلاب بی‌تفاوت بار بیاورند، روحیه‌ی حماسه و انقلابی‌گری را در او بکُشند و از بین ببرند، جلوی این باید ایستاد. برخی از گویندگان (مسئولین)و نویسندگان این‌ همه جوان‌های حزب‌اللهی و انقلابی را نکوبند به اسم افراطی
امام خامنه ای (مد ظله العالی) 18 شهریور 94

دشمنان انقلاب از روز اوّل آمدند تعبیر ادبیّات تندرو و میانه‌ رو را مطرح کردند ، فلانی تندرو است ، فلان جریان تندرو است ، فلان جریان میانه‌رو است. آن روز، از همه تندروتر هم از نظر آنها امام بزرگوار بود ، امروز هم از همه تندروتر، به نظر آنها این بنده‌ی حقیر هستم.
تند رفتن در صراط مستقیم چیز بدی نیست. آن هایی که می گویند تندرو، منظورشان کسانی است که در راه انقلاب مصمّم‌تر و پایدارترند ، حزب‌اللّهی‌ها را می گویند تندرو ، میانه‌رو هم کسی است که در مقابل آنها تسلیم باشد. در ادبیّات سیاسی آمریکا و انگلیس و امثال اینها، معنای تندرو و میانه‌رو این است: تندرو کسی است که پایبند انقلاب است، میانه‌رو کسی است که در مقابل خواسته‌های آنها تسلیم است. ادبیّاتی که دشمن به کار می برد، ما تکرار نکنیم .
امام خامنه ای 5 اسفند 1394

هر جایی که مردمان عافیت طلب و راحت طلب در وسط میدان مبارزه جایی برای خود باز نمی کنند و خطر پذیری نمی کنند انسانهای مومن و مبارز را به تندی و افراطی گری متهم میکنند .
امام خامنه ای 14 خرداد 1392
Designed By Erfan Powered by Bayan