افراطی

کاخ سفید

کاخ سفید را حسینیه می کنیم

ما با اینکه میگن کاخ سفید رو حسینیه می کنیم مخالفیم ، حسینیه مقدسه و حرمت داره.

کاخ سفید دقیقا عین همین تصویره.

 

بعضیا به توالت میگن بیت العمر که اصلا با روح وحدت همخوانی نداره. از این به بعد به توالت میگیم کاخ سفید که خیلی هم شبیه و هم رنگ هستند.

 

این عکس رو میشه چاپ کرد و بالای در دستشویی حسینیه و مسجد و هیئت و پایگاه و ...  نصب کرد.

مدل زنانه و مردانه هم براتون گذاشتم.

بقیه در ادامه مطلب ...

تابلو توالت عمومی

تابلو توالت مردانه

اما گذشته از این حرف ها این روزهایی که داریم توش زندگی می کنیم رو دست کم نگیرید. این روز ها ایام الله هستند.

ایرانی که زمان پهلوی شاهش برای آب خوردن باید از آمریکا و انگلیس اجازه می گرفت امروز اونقدر قوی و بزرگ شده که برای اولین بار در تاریخ ، به پایگاه آمریکایی حمله میکنه و آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه جز اینکه شایعه درست کنه و جنازه سربازانش رو مخفی کنه.

امروز ایران اونقدر گنده شده که اسم ایران تو تمام اخبار دنیا مدام داره شنیده میشه.

اونقدر گنده شدیم که یه سردار ایرانی خواب و خوارک رو از صهیونیسم جهانی میگیره و در کمال بزدلی و ترس در خارج از میدان جنگ ترورش می کنن و وقتی تشییع بی نظیر میلیونی شهید سلیمانی رو میبینن کابوس هاشون دوچندان میشه.

امروز اونقدر گنده شدیم که رئیس جمهور به اصلاح ابر قدرت دنیا ، به یه شهید ایرانی فحش ناموسی میده ، یعنی اینقدر بهشون فشار اومده... ، یعنی ایران امروز اونقدر گنده شده که به آمریکا سیلی میزنه و آمریکا در جواب سیلی فقط فحش میده.

بعضی احمق های درجه دو و مدعیان پوچ اندیش که در ایرانند اما سینه چاک آمریکا هستند اینطور القا می کنند که ترامپ این کار رو کرد و ترامپ اون کار رو کرد و ترامپ بده و نه آمریکا...

این طرح رو تقدیم می کنیم به شخص ترامپ و همه ی سیاستمداران کثیف آمریکایی و از همه مهم تر تقدیم به روشنفکر های غرب زده ایرانی که میدونم با دیدن این عکس از خود نجاست هایی که تو کاخ سفید هستند بیشتر حرص میخورن و بیشتر فحش میدن ، کار این ضدانقلاب های لیبرال فقط فحش دادنه و جواب منطقی برای بحث کردن ندارن  ، بالاخره سربازای ترامپ هستن دیگه و مثل خودش عمل می کنن.

 

 

سلام. تصویر واقعی کاخ سفید واقعا همینه. عالیه. همچنین عناوین مطالبتون جذابه. ان‌شاءالله در این راه مقدس موفق باشید. فرصت کردید به ما هم سر بزنید. ممنون

سلام
ممنون از توجه شما

سلام .وبلاگ خوبی دارید لطفا در بخش نظرات شرکت نیدو ما را هم دنبال فرماییدhttp://pizzabashi.blog.ir.دنبال شدید

مرگ بر امریکا

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بسم الله الرحمن الرحیم
سعی دشمنان این است که جوان ما را لاابالی بار بیاورند، نسبت به انقلاب بی‌تفاوت بار بیاورند، روحیه‌ی حماسه و انقلابی‌گری را در او بکُشند و از بین ببرند، جلوی این باید ایستاد. برخی از گویندگان (مسئولین)و نویسندگان این‌ همه جوان‌های حزب‌اللهی و انقلابی را نکوبند به اسم افراطی
امام خامنه ای (مد ظله العالی) 18 شهریور 94

دشمنان انقلاب از روز اوّل آمدند تعبیر ادبیّات تندرو و میانه‌ رو را مطرح کردند ، فلانی تندرو است ، فلان جریان تندرو است ، فلان جریان میانه‌رو است. آن روز، از همه تندروتر هم از نظر آنها امام بزرگوار بود ، امروز هم از همه تندروتر، به نظر آنها این بنده‌ی حقیر هستم.
تند رفتن در صراط مستقیم چیز بدی نیست. آن هایی که می گویند تندرو، منظورشان کسانی است که در راه انقلاب مصمّم‌تر و پایدارترند ، حزب‌اللّهی‌ها را می گویند تندرو ، میانه‌رو هم کسی است که در مقابل آنها تسلیم باشد. در ادبیّات سیاسی آمریکا و انگلیس و امثال اینها، معنای تندرو و میانه‌رو این است: تندرو کسی است که پایبند انقلاب است، میانه‌رو کسی است که در مقابل خواسته‌های آنها تسلیم است. ادبیّاتی که دشمن به کار می برد، ما تکرار نکنیم .
امام خامنه ای 5 اسفند 1394

هر جایی که مردمان عافیت طلب و راحت طلب در وسط میدان مبارزه جایی برای خود باز نمی کنند و خطر پذیری نمی کنند انسانهای مومن و مبارز را به تندی و افراطی گری متهم میکنند .
امام خامنه ای 14 خرداد 1392
Designed By Erfan Powered by Bayan