افراطی

مذاکره موشکی

مذاکره موشکی


بلا فاصله بعد از امضای ننگ نامه برجام،روحانی حرف از برجام دو می زد و می گفت ما آمادگی داریم در همه مسائل با دشمنان مذاکره کنیم. و در واقع برجام دو اسم رمز روحانی برای مذاکره موشکی بود.

بقیه در ادامه مطلب ...


روحانی برجام دو


اما وقتی افتضاح برجام در گذر زمان بر همگان آشکار شد ،دیگر صدای کثیف مذاکره مجدد که از حلقوم برخی معاندان خارج می شد خریداری نداشت. ایران به همه تعهدات خود در برجام عمل کرد وقلب آب سنگین اراک را با بتن پر کرد و تعداد سانتریفیوژ ها را از 19000 به 6000 کاهش داد و تاسیسات پیشرفته فردو در اعماق زمین عملا تعطیل شد. و پروتکل الحاقی را اجرا کردند و جاسوسان از هر نقطه ی ایران سر در آوردند و ...

 اما آمریکا به هیچ کدام از تعهداتش عمل نکرد و سهم ایران از برجام تقریبا هیچ شد. نه تنها تحریم ها لغو نشد بلکه هر روز به بهانه های مختلف تحریم های جدید تر و پیچیده تر علیه ایران گذاشته شد و برجام چندین بار نقض شد و تقریبا همه آنچه منتقدان و دلسوزان در باره برجام و اعتماد به دشمنان می گفتند حقیقت یافت و همه آنچه لیبرال های وطن فروش از گلستان شدن ایران با تقدیم صعنت هسته ای به دشمنان می گفتند ، دروغ های کاسبانه و مردم فریبانه ای بیش نبود، و اصلاح طلبان در تمام این مدت دلسوزان و دلواپسان را با الفاظ زشت و توهین آمیز مورد خظاب قرار می دادند و برای بزک کردن چهره ی شیطان بزرگ دروغ می گفتند.


نقض برجام

 تصویر فوق متعلق به مدت ها قبل است و تا کنون دفعات نقض برجام خیلی بیشتر از این تعداد شده است.


 اینان به دنبال خرید فرصت برای دلیل تراشی و استفاده از فراموشی و ضعف حافظه تاریخی مردم در طی زمان ، در مواردی خودشان از محال بودن مذاکره موشکی گفتند و آنهم صرفا  برای آرام کردن مردمان و کاهش حساسیت ها بود. در حالی در پس پرده ، طرحشان مذاکره بر سر اقتدار ایرن بود و به دنبال برهان های عوام فریبنده برای آن بودند. همان کسانی که نفرت و کینه شان از قدرت موشکی ایران در مناظرات انتخابات 96 عیان شد و حامی رژیم کودک کش اسرائیل شدند و گفتند روی موشک ها مرگ بر اسرائیل نوشته اند تا برجام را به هم بزنند.

پس از گذشت زمان و با استفاده از قدرت رسانه ای ، روزنامه ها و سایت ها و کانال های زنجیره ای جریان لیبرال و آدرس غلط دادن درباره گرانی و رکود و تورم و نارضایتی اقتصادی مردم و خصوصا رکورد زنی دلار و گرانی دلار تا نزدیک به پنج هزار تومان و خود داری آلمان از دادن بنزین به هواپیمای ظریف به خاطر تحریم هایی که قرار بود با برجام لغو بشوند. کم کم صدای مذاکره موشکی از اردوگاه اصلاح طلبان شنیده شد. در حالی که همه این موارد قرار بود با برجام درست بشوند و همه ی این مشکلات از سوء مدیریت همین اصلاح طلب های لیبرال وطن فروش است و سندی بر ناکار آمدی مذاکره با دشمنان و برجام است. اصلاح طلبان غرب زده به صورت خیلی نرم و تدریجی وارد فاز قبح زدایی از مذاکره موشکی و توجیه تراشی برای مذاکره موشکی شده اند و مهر تایید ی بر وطن فروشی و بی غیرتی خود زده اند. لیبرال ها می خواهند به بهانه حفظ برجام، مذاکره موشکی را به ایران تحمیل کنند. در شرایطی که آل سعود انبار سلاح های و تجهیزات آمریکایی و صهیونیستی شده است ، غرب گرا ها می خواهند بر سر امنیت و توان دفاعی ایران مذاکره کنند. آنهم با وجود تجربه مذاکرات هسته ای برجام و سعد آباد . در منطق این بی منطق های وطن فروش احتمالا باید در جواب حملات دشمن به سمت آنها سنگ پرتاب کنیم چرا که اصلاح طلبان می خواهند موشک ها را هم مانند صنعت هسته ای به شیطان بزرگ هدیه کنند.


چرا باید برای موشک ها مذاکره کرد



موشک ایران شورای امنیت



اروپا مذاکره موشکی روزنامه آرمان



حفظ برجام



حفظ برجام مذاکره موشکی



مذاکره موشکی


و در این میان ، همه ی حاشیه سازی ها ی این رسانه های زنجیری با کمک ضد انقلاب و پرداختن به سوژه های فرعی مثل کشف حجاب دختران خیابان انقلاب یا توهین چندین باره روحانی به منتقدان و کم عقل خواندن آنان و حضور زنان در ورزشگاه و .... برای انحراف افکار عمومی از نا کارآمدی های دولت اصلاح طلب و خصوصا پیش بردن مذاکرات موشکی و منطقه ای در پشت پرده ی این جتجال های سطحی و حاشیه ای است. تا جایی که وزیر خارجه فرانسه گفت که برای مذاکرات منطقه ای و موشکی به ایران می آید و حتی گفت که توافقاتی کرده ایم و این صدا در بین جنجال ها ی پوچ و حاشیه سازی ها شنیده نشد. و درپشت پرده این قبیل حاشیه سازی ها ، قرار دادهای بی سر و صدای مختلفی می تواند امضا شوند،از پیوستن بی سر و صدای دولت روحانی به کنوانسیون پالرمو تا مذاکرات و حتی توافقات موشکی و منطقه ای .


برجام دو

وطن فروش همیشه به دنبال فروختن است
یک روز هسته ای را و یک روز موشکی را
جالب بود

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بسم الله الرحمن الرحیم
سعی دشمنان این است که جوان ما را لاابالی بار بیاورند، نسبت به انقلاب بی‌تفاوت بار بیاورند، روحیه‌ی حماسه و انقلابی‌گری را در او بکُشند و از بین ببرند، جلوی این باید ایستاد. برخی از گویندگان (مسئولین)و نویسندگان این‌ همه جوان‌های حزب‌اللهی و انقلابی را نکوبند به اسم افراطی
امام خامنه ای (مد ظله العالی) 18 شهریور 94

دشمنان انقلاب از روز اوّل آمدند تعبیر ادبیّات تندرو و میانه‌ رو را مطرح کردند ، فلانی تندرو است ، فلان جریان تندرو است ، فلان جریان میانه‌رو است. آن روز، از همه تندروتر هم از نظر آنها امام بزرگوار بود ، امروز هم از همه تندروتر، به نظر آنها این بنده‌ی حقیر هستم.
تند رفتن در صراط مستقیم چیز بدی نیست. آن هایی که می گویند تندرو، منظورشان کسانی است که در راه انقلاب مصمّم‌تر و پایدارترند ، حزب‌اللّهی‌ها را می گویند تندرو ، میانه‌رو هم کسی است که در مقابل آنها تسلیم باشد. در ادبیّات سیاسی آمریکا و انگلیس و امثال اینها، معنای تندرو و میانه‌رو این است: تندرو کسی است که پایبند انقلاب است، میانه‌رو کسی است که در مقابل خواسته‌های آنها تسلیم است. ادبیّاتی که دشمن به کار می برد، ما تکرار نکنیم .
امام خامنه ای 5 اسفند 1394

هر جایی که مردمان عافیت طلب و راحت طلب در وسط میدان مبارزه جایی برای خود باز نمی کنند و خطر پذیری نمی کنند انسانهای مومن و مبارز را به تندی و افراطی گری متهم میکنند .
امام خامنه ای 14 خرداد 1392
Designed By Erfan Powered by Bayan