افراطی

پنجاه هزار تومانی جدید

پول جدید بنفش


توجه داشته باشید این فقط یک گمانه زنی است و اظهار نظر است و هیچ سند و مدرک معتبری در دسترس نیست پس به هیچ عنوان باور نکنید و منتشر نکنید.

در روز های اخیر در لابه لای پول ها شاهد حضور پنجاه هزارتومانی جدیدی هستیم که دارای ویزگی های خاصی است.

همان طور که در تصویر ملاحظه می شود مهم ترین مشکل این اسکناس جدید حذف عکس حضرت امام خمینی(ره) از آن است.

البته در ایران چک های پنجاه هزار تومانی قبلی و صد هزار تومانی هم عکس امام(ره) وجود نداشت و به جای آن تصویر فردوسی را شاهد بودیم.

اما مسئله به همین جا ختم نمی شود چراکه این اسکناس جدید دارای رنگ بخصوصی است،رنگ بنفش.

بقیه در ادامه مطلب...

علاوه بر آن در هر طرف از اسکناس یک کبوتر ترسیم شده است که یکی به رنگ سبز و دیگری به رنگ بنفش است.(البته به علت کیفیت پایین عکس رنگ سبز به خوبی قابل مشاهده نیست ولی برای اطمینان خودتان یک اسکناس تهیه کرده و با چشم خود ببینید)

رنگ هایی که هر کدام بیانگر یک جریان خاص است از بنفش مثلا اعتدال تا سبز فتنه 88.

و نکته جالب این است که با گرفتن اسکناس در مسیر نور هر دو کبوتر(بنفش و سبز)با هم ادغام شده و کاملا بر هم منطبق هستند و به صورت یک کبوتر واحد مشاهده می شوند.

نکته بعدی هم عدد 50 ناقصی است که در هر طرف از اسکناس دیده می شود،یک طرف 50 ناقص سبز رنگ و در طرف دیگر50 ناقص بنفش و جالب تر آنکه با قرار دادن اسکناس در مسیر نور دو رنگ سبز و بنفش با هم یک 50 کامل را نشان می دهند.

و اینگونه برداشت می شود که بنفش و سبز تکمیل کننده یکدیگر و یا یک پرنده واحد هستند(پرنده در حال پرواز نماد پر کشیدن و رها شدن به سمت آزادی است و شعار جریان لیبرال در هر دو مقطع فتنه و اعتدال هم آزادی بود)

و اساس طراحی این پول بر ترکیب دو رنگ سبز و بنفش است چنانکه در رقم های گوشه ی پول چه به حروف و چه به عدد باز هم دو رنگ سبز و بنفش مکمل یکدیکر هستند

و مسوله جالب تر ایناست که این ترکیب رنگ فقط در سمت فارسی نوشت اسکناس دیده می شود و در سمت انگلیسی نوشت آن اصلا خبری از ترکیب سبز و بنفش نیست و رقم ها هم یکپارچه بنفش هستند.

وقتی به سوابق مسئولین مثلا اعتدال می نگریم حمایت از سران فتنه کاملا روشن است خصوصا آن افطاری کذایی پر سر و صدا

البته این فقط یک گمانه زنی است و ممکن است این ها کاملا اتفاقی باشند،چراکه مسائل اتفاقی اخیرا زیاد شده است از صحبت تلفنی آقای روحانی تا قدم زدن آقای ظریف با کری گرفته تا دست دادن اخیر ظریف با اوباما همه اتفاقی اعلام شده اند.

البته و صدالبته که "صحبت تلفنی آقای روحانی تا قدم زدن آقای ظریف با کری گرفته تا دست دادن اخیر ظریف با اوباما" بسیار بسیار خطرناک و پلید است، و صد البته اختلاس های چند هزار میلیاردی و غارت بیت المال (که به غایت تبدیل شده به بیت الحال) اصلا خطر ندارد. با مقایسه این دوموضوع به روشنی پیداست که خطر متوجه چه کسی و کجاست!!! 
به قول شیخ عزیز "وقتی رسانه و اسلحه و پول همه دست یکی باشد......"
انشاالله خداوند متعال دشمنان ملت و دین را هرچه زودتر رسوا و سپس ریشه کن کند. الهی آمین
دوست عزیز هیچ کس از غارت بیت المال حمایت و دفاع نمیکند و لازم است نظری هم به اتهامات وارده به جناب جهانگیری معاون رییس جمهور با ده تا صفر و ماجرای آن 105 با یازده تا صفری که توکلی گفت یا غارت اموال ملت توسط امریکا که نتیجه تنش زدایی است را هم در خاطر داشته باشید و کرسنت و استات اویل را با زنگنه نشخوار کنید و قرار داد های نفتی محرمانه و جریمه ایران برای کرسنت را ، تا معنای واقعی غارت اموال ملت را بیابید
اما مسئه اصلی بحت استحاله فرهنگی و قبح زدایی از استکبار و تغییر آرمان های انقلاب است که توسط برخی نفوذی ها و با جهالت برخی جاهلان در حال رخ دادن است
بروید درباره راکفلرها و اقدامات انان و هدف انها و همکاران انان در ایران تحقیق کنید تا از سطحی نگری نجات یابید و بتوانید پشت پرده ها و انگیزه های اصلی را بهتر درک کنید
انشاالله خداوند متعال دشمنان ملت و دین را هرچه زودتر رسوا و سپس ریشه کن کند. الهی آمین
چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴ , ۱۶:۳۲ افسر ولایی مهدی(عج)
سلام علیکم همسنگر بزرگوار.
این پست مطلب با توجه به تذکری هم که دادید در معبر سایبری دریچه انتظار بازنشر شد(البته با ذکر منبع)
ضمن اینکه با نهایت افتخار و احترام لینک شدید.
التماس دعای فرج + بصیرت + اخلاص + شهادت

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بسم الله الرحمن الرحیم
سعی دشمنان این است که جوان ما را لاابالی بار بیاورند، نسبت به انقلاب بی‌تفاوت بار بیاورند، روحیه‌ی حماسه و انقلابی‌گری را در او بکُشند و از بین ببرند، جلوی این باید ایستاد. برخی از گویندگان (مسئولین)و نویسندگان این‌ همه جوان‌های حزب‌اللهی و انقلابی را نکوبند به اسم افراطی
امام خامنه ای (مد ظله العالی) 18 شهریور 94

دشمنان انقلاب از روز اوّل آمدند تعبیر ادبیّات تندرو و میانه‌ رو را مطرح کردند ، فلانی تندرو است ، فلان جریان تندرو است ، فلان جریان میانه‌رو است. آن روز، از همه تندروتر هم از نظر آنها امام بزرگوار بود ، امروز هم از همه تندروتر، به نظر آنها این بنده‌ی حقیر هستم.
تند رفتن در صراط مستقیم چیز بدی نیست. آن هایی که می گویند تندرو، منظورشان کسانی است که در راه انقلاب مصمّم‌تر و پایدارترند ، حزب‌اللّهی‌ها را می گویند تندرو ، میانه‌رو هم کسی است که در مقابل آنها تسلیم باشد. در ادبیّات سیاسی آمریکا و انگلیس و امثال اینها، معنای تندرو و میانه‌رو این است: تندرو کسی است که پایبند انقلاب است، میانه‌رو کسی است که در مقابل خواسته‌های آنها تسلیم است. ادبیّاتی که دشمن به کار می برد، ما تکرار نکنیم .
امام خامنه ای 5 اسفند 1394

هر جایی که مردمان عافیت طلب و راحت طلب در وسط میدان مبارزه جایی برای خود باز نمی کنند و خطر پذیری نمی کنند انسانهای مومن و مبارز را به تندی و افراطی گری متهم میکنند .
امام خامنه ای 14 خرداد 1392
Designed By Erfan Powered by Bayan