افراطی

16آذر روز دانشجو

این پوستر رو برای روز دانشجو آماده کردم. البته طراحی کامل رو خوم انجام ندادم و از طرح های موجود در اینترنت استفاده کردم و با هم ادغام کردم. برای دانلود تصویر با کیفیت بالا برای چاپ به ادامه مطلب بروید.

اما چرا اینکار رو کردم؟

چون جای مرگ بر امریکا در طرح ها  پوستر ها ، برای روزی که روز تولد شعار زیبای مرگ بر آمریکا هست (16 اذر 1332) خالی بود.

تا بعضی ها بدانند که با تحریف امام و خاطره جعل کردن و با رواج کد خدا دوستی نمی توانند چهره هیولایی آمریکا را برای ملت فهیم و انقلابی ایران بزک کنند.

چرا که شیعیان حسینی عمریست پای درس تولی و تبری زیارت عاشورا موی سپید کرده اند.

حسینی که نه مذاکره کرد و نه با عمر سعد دست داد و نه بر دشمن لبخند زد.

مردمی که پای مکتب عباس قد کشیده اند،عباسی که امان نامه برایش آوردند ولی نپذیزفت و دستانش را داد خوب می فهمند آنکس که به سوی امان نامه دشمن می شتابد و با دشمن دست می دهد و از ریخته شدن خون پاک شش ماه و اربا اربا شدن و سر بریده شدن از قفا درس مذاکره می گیرد و تبری از دین حذف میکند و اسلام رحمانی و اعتدالی بنا می نهد ولو زیر پرچم ارباب آبرو بخرد یا لباس مقدس پیمبر را به تن کند ، از حسین نیست. تاریخ همان است حسینی و یزیدی

مردم خوب می فهمند که ملاک اسلام دم از اسلام زدن نیست چراکه معاویه هم دم از اسلام می زد و بر منبر رسول خدا می نشست. معاویه هم نماز می خواند ولی در برابر علی می ایستاد.مردم به خوبی درک می کنند جریانی را که امروز در برابر سید علی ایستاده است.

قُلْ سِیرُوا فِی الْأَرْضِ فَانظُرُوا کَیْفَ کَانَ عَاقِبَةُ الَّذِینَ مِن قَبْلُ ۚ کَانَ أَکْثَرُهُم مُّشْرِکِینَ (42 روم)

دانلود پوستر روز دانشجو با کیفیت بالا



چهارشنبه ۱۴ مهر ۰۰ , ۰۲:۵۴ سیستم قیمت گذاری انبار

غلام تا به اوضاع یادداشت به این ترتیب در اینترنت نخوانده
بودم بسیار جذاب و تمام بود و
مقاله جالب شما به خاطر متعدد از بازدید
کنندگان اینترنت مفت است
سه شنبه ۲۹ تیر ۰۰ , ۰۷:۱۵ نرم افزار اموال و دارایی های ثابت

این مطلب مشاوره و پیشنهاد مناسب از باب کسانی است که می خواهند حواشی
محتویات متشابه به این مطلب مطالعه بیشتری داشته باشند
سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۹ , ۰۰:۳۱ قیمت صادرات قوطی

من این یادداشت را خواندم و می توانم این مطلب
را به دیگران غم پیشنهاد کنم
شنبه ۴ بهمن ۹۹ , ۰۲:۳۲ صادرات جاده ای کالا

غلام نمی توانم با این مقاله ضدیت
یا موافقت کنم زیرا دانش مکفی داخل زمینه این مقاله و بلاگ ندارم

عبد نمی توانم با این مقاله تشت خواه
موافقت کنم برای اینکه بصیرت کافی تو زمینه این مقاله و بلاگ ندارم
سه شنبه ۲۸ مرداد ۹۹ , ۰۵:۱۰ خرید آنلاین بلیط کوالالامپور

کهتر تا بوسیله احوال یادداشت به این تزیین در
اینترنت نخوانده بودم بسیار جذاب و
کامل بود و مقاله جالب شما درخصوص بی نهایت از بازدید کنندگان اینترنت ارزان است
يكشنبه ۷ مهر ۹۸ , ۱۱:۱۷ هزینه اصلاح طرح لبخند

من درخصوص هویدا کردن این مطلب ورقه های
زیادی را جستجو کردم و به نظرم
این مطلب می تواند برای چقدر از
بازدید کنندگان مناسب باشد

کنیز تا به احوال مطلب به این نسق در اینترنت نخوانده بودم بسیار جذاب و آزگار بود و
مقاله جالب شما از باب کثرت از دیدار
مجدد کنندگان اینترنت کم قیمت است

عبد نمی توانم با این مقاله تغار یا موافقت کنم برای اینکه خرد کافی در زمینه این مقاله و
بلاگ ندارم
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بسم الله الرحمن الرحیم
سعی دشمنان این است که جوان ما را لاابالی بار بیاورند، نسبت به انقلاب بی‌تفاوت بار بیاورند، روحیه‌ی حماسه و انقلابی‌گری را در او بکُشند و از بین ببرند، جلوی این باید ایستاد. برخی از گویندگان (مسئولین)و نویسندگان این‌ همه جوان‌های حزب‌اللهی و انقلابی را نکوبند به اسم افراطی
امام خامنه ای (مد ظله العالی) 18 شهریور 94

دشمنان انقلاب از روز اوّل آمدند تعبیر ادبیّات تندرو و میانه‌ رو را مطرح کردند ، فلانی تندرو است ، فلان جریان تندرو است ، فلان جریان میانه‌رو است. آن روز، از همه تندروتر هم از نظر آنها امام بزرگوار بود ، امروز هم از همه تندروتر، به نظر آنها این بنده‌ی حقیر هستم.
تند رفتن در صراط مستقیم چیز بدی نیست. آن هایی که می گویند تندرو، منظورشان کسانی است که در راه انقلاب مصمّم‌تر و پایدارترند ، حزب‌اللّهی‌ها را می گویند تندرو ، میانه‌رو هم کسی است که در مقابل آنها تسلیم باشد. در ادبیّات سیاسی آمریکا و انگلیس و امثال اینها، معنای تندرو و میانه‌رو این است: تندرو کسی است که پایبند انقلاب است، میانه‌رو کسی است که در مقابل خواسته‌های آنها تسلیم است. ادبیّاتی که دشمن به کار می برد، ما تکرار نکنیم .
امام خامنه ای 5 اسفند 1394

هر جایی که مردمان عافیت طلب و راحت طلب در وسط میدان مبارزه جایی برای خود باز نمی کنند و خطر پذیری نمی کنند انسانهای مومن و مبارز را به تندی و افراطی گری متهم میکنند .
امام خامنه ای 14 خرداد 1392
Designed By Erfan Powered by Bayan