افراطی

پشت پرده ثبت نام های مجلس و خبرگان


یکی از مهم ترین رویداد های پیش رو مسئله انتخابات مجلس و خبرگان است که دستخوش بالا و پایین های سیاسی بسیاری قرار گرفته است و به مشام اهل بصیرت بوی فتنه از آن می رسد. ثبت نام پر تعداد و بی سابقه و بی حساب و کتاب و به تعبیری فله ای در مجلس و خبرگان یا برعکس ثبت نام هایی حساب شده و طرح ریزی شده برای فتنه؟ ثبت نام هایی که باعث نگرانی آیات گران قدر ، یزدی و جنتی هم شده است.
اما پشت پرده این ثبت نام پر تعداد چیست؟

بقیه در ادامه مطلب...
به عقیده برخی ، فتنه گران و منافقان طرحی لایه ای را برا ی به چنگ آوردن کرسی های مجلس و خبرگان پیاده کرده اند.به این معنا که برخی از افراد با این که از رد صلاحیت خود اطمینان دارند ولی برای پوشش لایه اول این طرح ثبت نام و کرده و قطعا رد صلاحیت می شوند و البته با تعداد بالا. به این ترتیب کار شورای نگهبان برای رد صلاحیت منافقین یکی به نعل و یکی به میخی که در لایه دوم قرار می گیرند سخت میشود چرا که با رد این دسته از داوطلب ها بازار تبلیغات ضد انقلاب داخلی و خارجی علیه شورای نگهبان رونق میابد و با وجود تعداد بالای افراد رد صلاحیت شده ، این افراد قدرت خدشه وارد کردن به پیکره نظام اسلامی را تحت حمایت اربابانشان پیدا می کنند . تا جایی که ف.ه.ر دختر ا.ه.ر در اظهاراتی گفت اگر رد صلاحیت ها گسترده باشد قطعا مردم عکس العمل نشان خواهند داد. اگر در این فتنه هم نتوانستند موفق شوند ، در آب گل آلود ایجاد شده و با  بازی های رسانه ای  افراد انتخاب شده برای لایه سوم به مجلس و خبرگان نفوذ کرده و مانند موریانه از درون پایه های نظام را می جوند.
متاسفانه از مدت ها قبل حتی برخی مقامات طراز اول دولت در سخنانی دارای ایهام  به تخریب شورای نگهبان پرداختند .
در شرایطی که همه ی نقشه های استکبار برای خدشه وارد کردن به نظام که به کمک عوامل داخلی در حال اجرایی شدن است به لطف بصیرت و تدبیر امام خامنه ای(مدظله العالی) به سرانجام نرسیده است برخی منافقین برای  هم آوازشدن  با صهیونیسم جهانی ساز شورایی شدن رهبری را کوک می کنند ، چرا که با وجود این رهبر حکیم همه ی طرح های دشمن بی نتیجه مانده است.
اینجا است که اهمیت خبرگان بر ما هویدا می شود . چرا که اگر این افراد بتوانند به خبرگان نفوذ کنند نیت پلید خود را جامعه عمل می پوشانند.
اما هدف دیگری که مدنظر صهیونیسم است ، تحمیل یک رهبر به ظاهر متدین لکن با افکار لیبرالی ، برای رواج اسلام آمریکایی و حذف کردن اسلام ناب و به عبارتی مرگ تدریجی انقلاب اسلامی ایران که با کمک عناصر نفوذی داخلی و استفاده از جهل صورت میگیرد . با استفاده از نام اول شخصیت انقلاب برای فریب اذهان عوام و سوء استفاده از این نام برای کسب رای.
تا جایی که شخص امام خامنه ای (مد ظله العالی) بار ها از اهمیت خبرگانی که قرار است رهبر آینده ایران را انتخاب کنند صحبت  و به مردم و مسئولین خطر این فتنه جدید را گوشزد کرده اند.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بسم الله الرحمن الرحیم
سعی دشمنان این است که جوان ما را لاابالی بار بیاورند، نسبت به انقلاب بی‌تفاوت بار بیاورند، روحیه‌ی حماسه و انقلابی‌گری را در او بکُشند و از بین ببرند، جلوی این باید ایستاد. برخی از گویندگان (مسئولین)و نویسندگان این‌ همه جوان‌های حزب‌اللهی و انقلابی را نکوبند به اسم افراطی
امام خامنه ای (مد ظله العالی) 18 شهریور 94

دشمنان انقلاب از روز اوّل آمدند تعبیر ادبیّات تندرو و میانه‌ رو را مطرح کردند ، فلانی تندرو است ، فلان جریان تندرو است ، فلان جریان میانه‌رو است. آن روز، از همه تندروتر هم از نظر آنها امام بزرگوار بود ، امروز هم از همه تندروتر، به نظر آنها این بنده‌ی حقیر هستم.
تند رفتن در صراط مستقیم چیز بدی نیست. آن هایی که می گویند تندرو، منظورشان کسانی است که در راه انقلاب مصمّم‌تر و پایدارترند ، حزب‌اللّهی‌ها را می گویند تندرو ، میانه‌رو هم کسی است که در مقابل آنها تسلیم باشد. در ادبیّات سیاسی آمریکا و انگلیس و امثال اینها، معنای تندرو و میانه‌رو این است: تندرو کسی است که پایبند انقلاب است، میانه‌رو کسی است که در مقابل خواسته‌های آنها تسلیم است. ادبیّاتی که دشمن به کار می برد، ما تکرار نکنیم .
امام خامنه ای 5 اسفند 1394

هر جایی که مردمان عافیت طلب و راحت طلب در وسط میدان مبارزه جایی برای خود باز نمی کنند و خطر پذیری نمی کنند انسانهای مومن و مبارز را به تندی و افراطی گری متهم میکنند .
امام خامنه ای 14 خرداد 1392
Designed By Erfan Powered by Bayan