افراطی

چرا کراوات نمیزنیم؟

برای مشاهده و ذخیره تصویر در اندازه بزرگتر اینجا کلیک کتید.

کراوات به عقیده برخی برگرفته از صلیب است. و در واقع نوعی صلیب است که به گردن آویخته میشود.

اما برخی دیگر کروات را برگرفته از ابلیسک (obelisk) می دانند. که این نظر معقول تر است و کراوات به ابلیسک شباهت بیشتری از صلیب دارد.

بقیه در ادامه مطلب...


گذشته از آن کراوات شبیه یک فلش است ، فلشی به سمت آلت جنسی مردانه ، فلشی که دید و ذهن  را از سر که قوه ی تعقل و تدبیر و پذیرش حقایق است به سمت شهوت منحرف می کند. در واقع ابلیسکی که به سمت ابلیسک نشانه رفته است.


اما ابلیسک چیست؟


1- در گذشته پیشینیان بر این باور بوه اند که با تابش اشعه خورشید به زمین ، این زمین خشک بارور شده و سبز و خرم شده است و در واقع خدای خورشید را عامل باروری زمین و سبزی و خرمی را نتیجه آمیزش خدای خورشید با زمین می دانستند. بنابراین بنای ابلیسک نماد اشعه های خورشید یا آلت تناسلی خدای خورشید بوده که به وسیله آن زمین بارور می شده است.

2- در افسانه های مصر باستان دختری که از ازدواج خدای زمین (قب) با خدای آسمان (نات) متولد شد ایزیس (isis) یا زن بیوه  نامیده شد.

ایزیس ، اوزیریس ، نفتیس ، و ست خواهر و برادر بوده اند. ایزیس و اوزیریس با هم ازوداج می کنند.(فرهنگ پلید ازدواج با محارم) ، ست به خاطر حسادت به برادر خود اوزیریس را می کشد  و بدن او را 14 تکه کرده و هر تکه را به یک سوی جهان می فرستد. اما وقتی ایزیس (isis)  متوجه می شود به دنبال جمع کردن قسمت های بدن شوهرش میرود. او 13 تکه از 14 تکه را می یابد و به هم می چسباند. که تکه مفقود شده آلت تناسلی اوزیریس بوده است.

با این حال ایزیس از اوزیریس عقیم و بدون آلت تناسلی باردار میشود و این فرزند بی پدر ، خدای هروس نامیده شده است. به عقیده برخی شیطان در جسم اوزیریس وارد شده و ایزیس را باردار میکند. و علت اینکه به ایزیس(isis) مادر بیوه ماسون ها می گویند همین است.

هروس در بزرگسالی در انتقام خون پدر خود اوزیریس به جنگ ست میرود. در این جنگ یکی از چشمانش کور می شود. و یک چشم می شود.(تک چشم یکی از مهم ترین نماد های ماسونی ، البته برخی می گویند وقتی ابراهیم برای قربانی کردن اسماعیل عازم شد شیطان برای وسوسه او ظاهر شد و ابراهیم هفت سنگ به طرف شیطان پرتاب کرد و یکی از سنگ ها به چشم او خورد و شیطان یک چشم شد)

این داستان فلسفه برخی از مقدسات فراماسون ها مثل عدد 13 ، مادر بیوه شان ایزیس(isis که روی داعش هم همین نام را گذاشته اند و در واقع هرچیزی که بخواهند به آن اهمیت بدهند و بزرگش کنند از این نام استفاده میکنند مثل مجله علمی ISI که در واقع همان isis بوده که s آخر آن حذف شده) ، تک چشم  و مهم تر از همه ابلیسک یا همان قطعه مفقود شده از بدن اوزیریس که آلت تناسلی او بود.

بابت انتشار این عکس عذر خواهی میکنم اما چون کار تحقیقاتی است برای روشن شدن مطلب لازم است


3-
ابلیسک همان بت بعل نیز هست همان بتی که ما مسلمانان در رمی جمرات به عنوان نماد شیطان به آن سنگ پرتاب می کردیم که متاسفانه توسط ماسون ها و با همکاری نوچه هایشان یعنی همان آل سعود به سازه زیر تغییر شکل داد.




در ادامه تصاویر چند ابلیسک در نقاط مختلف دنیا را آورده ایم. هرجا ابلیسک هست یعنی ماسون ها هم هستند.


ابلیسک مونیخ




ابلیسک واشنگتن



ابلیسک میدان کنکورد پاریس

متاسفم برای همه اونایی که تمام تلاششون رو میکنن که واقعیت ها رو نبینن

اونایی که بی احترامی کردین یک ذره فرهنگ داشته باشین خواهشا

هرکی نظری داره منم برای تحقیق اومدم ببینم قضیه چیه ولی دلیل نمیشه که بخواین با فحش و بی احترامی نظرتونو تحمیل کنین 

بعدشم اون بی فرهنگ هایی که فحش دادن و تازه یکیشونم گفته واسه خودم متاسفم که تو ایران بدنیا اومدم اول اینو بگم که شما خیلی بیجا کردی هیچ جا بهتر ایران گیر نمیاری بعدشم ایران باید واسه خودش متاسف باشه که ادمی مثل تو توش زندگی میکنه که انقد نمک به حروم و قدر نشناس و جاهله

نمیدونین الان جنگ نرمه و همه دارن با ایران میجنگن بخاطر اسلامی بودن و خوب بودنشه 

اون بی مغزای احمقی هم که به  اخوندا توهین کردن از خدا میخوام جوابشونو زود ببینن که انقدر دارن اخوندارو بد جلوه میدن و به مقدسات توهین میکنن

یاعلی موفق باشید🌸🌿

مفاد متن منطقی می باشد. 

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ذهن فاسد ..... کی این مضخرفات و تو گوش شما کرده ؟ همون شیخا و آخوندای **** یکم از اون عقلتون استفاده کنید ***** 😐💨 متاسفم واسه خدم که تو ایران بدنیا اومدم .......

خاک بر سرتان با این مزخرفاتی که سر هم کردین. 

کروات قبل از دکمه اختراع شد که بالای لباس را از باز شدن نگاه دارد. و بقیه لباس با یک رو پوشه نیم تنه میشد نگاه داشت. 

بعد از اختراع دکمه کراوات شد سمبل تمیزی و نظافت. شما باید گردن تمیز و حمام رفته داشته باشی که بتوانی کراوات بزنی که صد البته این بر خلاف میل آخوندهای کثیف و چرک هست.

خاک بر سرتان با این مزخرفاتی که سر هم کردین. 

کروات قبل از دکمه اختراع شد که بالای لباس را از باز شدن نگاه دارد. و بقیه لباس با یک رو پوشه نیم تنه میشد نگاه داشت. 

بعد از اختراع دکمه کراوات شد سمبل تمیزی و نظافت. شما باید گردن تمیز و حمام رفته داشته باشی که بتوانی کراوات بزنی که صد البته این بر خلاف میل آخوندهای کثیف و چرک هست.

يكشنبه ۹ خرداد ۰۰ , ۱۷:۱۸ شاهنشاه اریامهر رضا پهلوی

خفه شید 

کروات هیچ مشکلی نداره بهتره چرت و پرت نگید

یعنی ریدم توی اسن نتسجه گیرس تخمیتون ! جامعه رو با این طرز فکرتون به گه کشیدید. کشورهای اروپایی اخلاقیاتش بهتر از شماست .

کراوات حکم یه قلاده رو داره و...
شکل حاقه قلاده رو هم باید در نظر داشت
قلاده ای که گردن یک فرد انداخته میشه و او رو اسیر هوس میکنه
اشاره هم درسته
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بسم الله الرحمن الرحیم
سعی دشمنان این است که جوان ما را لاابالی بار بیاورند، نسبت به انقلاب بی‌تفاوت بار بیاورند، روحیه‌ی حماسه و انقلابی‌گری را در او بکُشند و از بین ببرند، جلوی این باید ایستاد. برخی از گویندگان (مسئولین)و نویسندگان این‌ همه جوان‌های حزب‌اللهی و انقلابی را نکوبند به اسم افراطی
امام خامنه ای (مد ظله العالی) 18 شهریور 94

دشمنان انقلاب از روز اوّل آمدند تعبیر ادبیّات تندرو و میانه‌ رو را مطرح کردند ، فلانی تندرو است ، فلان جریان تندرو است ، فلان جریان میانه‌رو است. آن روز، از همه تندروتر هم از نظر آنها امام بزرگوار بود ، امروز هم از همه تندروتر، به نظر آنها این بنده‌ی حقیر هستم.
تند رفتن در صراط مستقیم چیز بدی نیست. آن هایی که می گویند تندرو، منظورشان کسانی است که در راه انقلاب مصمّم‌تر و پایدارترند ، حزب‌اللّهی‌ها را می گویند تندرو ، میانه‌رو هم کسی است که در مقابل آنها تسلیم باشد. در ادبیّات سیاسی آمریکا و انگلیس و امثال اینها، معنای تندرو و میانه‌رو این است: تندرو کسی است که پایبند انقلاب است، میانه‌رو کسی است که در مقابل خواسته‌های آنها تسلیم است. ادبیّاتی که دشمن به کار می برد، ما تکرار نکنیم .
امام خامنه ای 5 اسفند 1394

هر جایی که مردمان عافیت طلب و راحت طلب در وسط میدان مبارزه جایی برای خود باز نمی کنند و خطر پذیری نمی کنند انسانهای مومن و مبارز را به تندی و افراطی گری متهم میکنند .
امام خامنه ای 14 خرداد 1392
Designed By Erfan Powered by Bayan