افراطی

نقد تبلیغ شامپو بچه گلرنگ



تبلیغات امروزه صدا و سیما به سمت اهداف صهیونیسم جهانی متمایل شده اند.رسانه ای که تحت سلطه نظام سر مایه داری قرار بگیرد فاتحه اش را باید خواند چرا که دیگر در این رسانه پول حرف اول را می زند.

بقیه در دادمه مطلب...

در یکی از تبلیغات شامپو بچه گلرنگ صحنه های عجیب و خارجی از عرفی را می بینیم. صحنه هایی بسیار شبیه به کنسرت ها و بدتر از آن به صورت مختلط.صحنه هایی که کودکان دختر و پسر جلوی صحنه شامپو ی مذکور را در دست گرفته و بالا و پایین می پرند کاملا شبیه به کنسرت های مبتذل طراحی شده اند.صحنه هایی که در جشن های مناسبتی داخل کشور نیز شاهد آن هستیم.تصاویر کنسرت های بالا را با تصاویر پیام بازرگانی مذکور مقایسه کنید.با اینکه دوتا از تصویر ها مربوط به آگهی گلرنگ است و دوتا مربوط به کنسرت های خارجی ولی تفاوت چندانی احساس نمی شود.

با این توصیفات آیا حقانیت کنسرت آن هم از نوع مختلط در کودکان ما نهادینه نمی شود؟
آیا بر ضمیر ناخودآگاه کودکان ما تاثیر نمی گذارد؟
آیا با این تصاویر قبح این گونه مراسمات شکسته نمی شود؟
آیا تصویر زیر تداعی کننده یک کنسرت مختلط نیست؟



اما نکته قابل تامل حضور جنس مونث در بالای سن به صورت میکروفن به دست و همراهی در حرکات و الفاظ با پسران



دخترانی که در مرز سن تکلیف هستند تا هم هدف سازنده برای زیبایی جنس مونث تثبیت شود و هم از چارچوب فقهی بگریزد اما چهار چوب اخلاقی چه می شود؟



حتی گاهی تصویر تکی دختران در حالتی که میکروفن به دست گرفته اند نمایش داده می شود که به نوعی عادی سازی تک خوانی زنان است که اخیرا ماجراهای بسیاری برای عادی کردن این مسئله طراحی شد تا جایی که حتی حرمت سید الشهدا را هم شکستند و به اسم اپرای عاشورا تک خوانی زن را به گوش مردم زمزمه کردند.



جالب است که در بین این همه کودک شاهد حضور یک زن بزرگسال هستیم که هم صدا با بچه ها شعر را می خواند.
زنی که حضور غیر منتظره اش در بین آن همه کودک غیر عادی است و توجه را به سوی خودش جلب می کند.
واقعا چرایی حضور یک زن بزرگسال در بین کودکان چیست؟ در حالی محور این پیام بازرگانی علی الظاهر موضوع کودک است!



اما بیایید کمی بیشتر دقت کنیم
زنی با شال بنفش و مانتو و هد سبز رنگ
رنگ های پر معنای سیاست ایران در کنار هم

ترکیب رنگی که بی سابقه نبوده است حتی در اسکناس های پنجاه هزار تومانی (برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا بروید)



برای مشاهده دقیق تر این آگهی می توانید آن را ازلینک زیر دانلود کنید

دانلود تبلیغ شامپو بچه گلرنگ


برای اعلام مراتب اعتراض خود به صدا و سیما با شماره های 162(تهران) و 2781-021 (شهرستان ها) تماس یا با مراجعه به صفحه http://162.irib.ir/web/guest انتقاد خود را ثبت نمایید.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بسم الله الرحمن الرحیم
سعی دشمنان این است که جوان ما را لاابالی بار بیاورند، نسبت به انقلاب بی‌تفاوت بار بیاورند، روحیه‌ی حماسه و انقلابی‌گری را در او بکُشند و از بین ببرند، جلوی این باید ایستاد. برخی از گویندگان (مسئولین)و نویسندگان این‌ همه جوان‌های حزب‌اللهی و انقلابی را نکوبند به اسم افراطی
امام خامنه ای (مد ظله العالی) 18 شهریور 94

دشمنان انقلاب از روز اوّل آمدند تعبیر ادبیّات تندرو و میانه‌ رو را مطرح کردند ، فلانی تندرو است ، فلان جریان تندرو است ، فلان جریان میانه‌رو است. آن روز، از همه تندروتر هم از نظر آنها امام بزرگوار بود ، امروز هم از همه تندروتر، به نظر آنها این بنده‌ی حقیر هستم.
تند رفتن در صراط مستقیم چیز بدی نیست. آن هایی که می گویند تندرو، منظورشان کسانی است که در راه انقلاب مصمّم‌تر و پایدارترند ، حزب‌اللّهی‌ها را می گویند تندرو ، میانه‌رو هم کسی است که در مقابل آنها تسلیم باشد. در ادبیّات سیاسی آمریکا و انگلیس و امثال اینها، معنای تندرو و میانه‌رو این است: تندرو کسی است که پایبند انقلاب است، میانه‌رو کسی است که در مقابل خواسته‌های آنها تسلیم است. ادبیّاتی که دشمن به کار می برد، ما تکرار نکنیم .
امام خامنه ای 5 اسفند 1394

هر جایی که مردمان عافیت طلب و راحت طلب در وسط میدان مبارزه جایی برای خود باز نمی کنند و خطر پذیری نمی کنند انسانهای مومن و مبارز را به تندی و افراطی گری متهم میکنند .
امام خامنه ای 14 خرداد 1392
Designed By Erfan Powered by Bayan